Deze website maakt gebruik van cookies. Door uw bezoek gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

www.salaris-informatie.nl

Callcentermedewerkers

Onderstaand vindt u alle informatie over de CAO voor facilitaire callcenters, bijvoorbeeld de volledige tekst van de CAO, actuele berichten, salarisverhogingen tijdens de looptijd van de CAO, premie-overzichten en links naar relevante websites. Klik hier voor een korte samenvatting van de belangrijkste CAO bepalingen.

 

Volledige naam sector / CAO

CAO voor facilitaire callcenters (CAO Callcentermedewerkers)

 

Looptijd CAO

1 mei 2010 t/m 30 april 2012

 

Actualiteiten

 

Loonsverhogingen / eenmalige uitkeringen

01-10-2010: 0,5 % salarisverhoging

dec-2010: € 75 uitkering (indien tenminste 3 maanden in dienst)

01-04-2011: 0,5 % eenmalige uitkering

01-10-2011: 0,5 % salarisverhoging

dec-2011: € 75 uitkering (indien tenminste 3 maanden in dienst)

01-04-2012: 0,75 % eenmalige uitkering

 

Documenten: CAO-tekst / CAO-boekje / principe akkoorden / loonschalen

Volledige tekst CAO facilitaire callcenters 2010-2012

Volledige tekst CAO facilitaire callcenters 2008-2010

volledige tekst CAO callcenters 2006-2008

 

Premies

 

Links

WGCC - werkgeversvereniging callcenters

 

 

Wilt u op de hoogte gehouden worden van wijzigingen in deze sector? Door op onderstaande buttons te klikken, kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrieven van www.salaris-informatie.nl

button_aanmelden button_wijzigen

 

 

 

Hieronder krijgt u een korte samenvatting van de CAO met daarin een aantal belangrijke en veelgezochte aspecten van de CAO.
werkingssfeer - arbeidstijden - lonen - vakantiedagen/verlof - overwerk - ziekte/arbeidsongeschiktheid - opzegtermijn/ontslag - diversen

Werkingssfeer

 

Arbeidstijden

 

Lonen

 

Vakantiedagen / verlof

 

Overwerk

 

Ziekte / arbeidsongeschiktheid

 

Opzegtermijn / ontslag

 

Diversen