Onderstaand vindt u alle informatie over de CAO voor facilitaire contactcenters (WFC), bijvoorbeeld de volledige tekst van de CAO, actuele berichten, salarisverhogingen tijdens de looptijd van de CAO, premie-overzichten en links naar relevante websites. Klik hier voor een korte samenvatting van de belangrijkste CAO bepalingen.
Volledige naam sector / CAO
CAO voor facilitaire contactcenters (CAO callcentermedewerkers / CAO voor facilitaire callcenters)
Looptijd CAO
1 november 2017 t/m 30 oktober 2019
Actualiteiten
- 21-11-2020 - Onderhandelingsresultaat CAO facilitaire callcenters - 2021
- 17-10-2017 - Principeakkoord cao facilitaire contactcenters 2017 - 2019
Loonsverhogingen / eenmalige uitkeringen
01-11-2017: verhoging loonschalen (zie de nieuwe uurlonen in de tekst van het principeakkoord)
01-07-2018: verhoging loonschalen (zie de nieuwe uurlonen in de tekst van het principeakkoord)
Klik hier voor een overzicht van eerdere salarisverhogingen
Documenten: CAO-tekst / CAO-boekje / principe akkoorden / loonschalen
Premies
Links
- WGCC - werkgeversvereniging callcenters
- klantenservice federatie
- Qlix - behartiger van werknemersbelangen
Archief
Wilt u op de hoogte gehouden worden van wijzigingen in deze sector? Door op onderstaande buttons te klikken, kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrieven van www.salaris-informatie.nl