Skip to main content

Overzicht salarisverhogingen CAO callcentermedewerkers

Hieronder treft u een overzicht aan van de salarisverhogingen in de cao voor facilitaire contactcenters (WFC) 

 

01-10-2010: 0,5 % salarisverhoging
dec-2010: € 75 uitkering (indien tenminste 3 maanden in dienst)
01-04-2011: 0,5 % eenmalige uitkering
01-10-2011: 0,5 % salarisverhoging
dec-2011: € 75 uitkering (indien tenminste 3 maanden in dienst)
01-04-2012: 0,75 % eenmalige uitkering
01-11-2017: verhoging loonschalen (zie de nieuwe uurlonen in de tekst van het principeakkoord)
01-07-2018: verhoging loonschalen (zie de nieuwe uurlonen in de tekst van het principeakkoord)
jan-2021: bruto € 75 bonus mits aan de voorwaarden is voldaan
01-01-2023: aanpassing minimale uurlonen
01-01-2023: verhoging minimumjeugdlonen

01-01-2024: minimum uursalarissen worden aangepast met 5 tot 15,6 procent:

  • level 1: € 13,80 bruto per uur (was junior)
  • level 2: € 14,08 bruto per uur (was medior)
  • level 3: € 14,35 bruto per uur (was senior)

01-01-2024: verhoging salarissen van werknemers die een salaris boven het minimum uursalaris ontvangen. Zie bijlage 1 van onderstaande tekst van het eindbod voor de verhoging die van toepassing is.

01-01-2024: de minimum jeugdlonen worden met 15,6 procent verhoogd ten opzichte van de lonen per 1 januari 2023

01-01-2025: verhoging met het stijgingspercentage van het wettelijk minimumloon
01-01-2026: verhoging met het stijgingspercentage van het wettelijk minimumloon
01-01-2027:  verhoging met het stijgingspercentage van het wettelijk minimumloon



 

naar de pagina van de cao facilitaire contactcenters 

Afbouw