salaris-informatie.nl
Start Terug Loonberekening 2010 Loonheffing Werkkostenregeling Wettelijk minimumloon Premies 2011 Reiskostenvergoeding Verlofregelingen Vacature Vraag en antwoord Uitleg loonstrook Auto van de zaak Vakbonden Salarissoftware Salarisverwerkers Salarisverwerking Forum Links Zoeken Sitemap Disclaimer


 

Adverteren bij Daisycon

Callcenter

Onderstaand vindt u alle informatie over de CAO voor facilitaire callcenters, bijvoorbeeld de volledige tekst van de CAO, actuele berichten, salarisverhogingen tijdens de looptijd van de CAO, premie-overzichten en links naar relevante websites.

Naam sector / CAO  facilitaire callcenters
   
Looptijd CAO  1 mei 2010 t/m 30 april 2012
   
Actualiteiten  
 
   
Loonsverhogingen / eenmalige uitkeringen  01-10-2010:  0,5% salarisverhoging
 dec-2010:   75 uitkering (indien tenminste 3 maanden in dienst)
 01-04-2011:  0,5% eenmalige uitkering
 01-10-2011:  0,5% salarisverhoging
 dec-2011:   75 uitkering (indien tenminste 3 maanden in dienst)
 01-04-2012:  0,75% eenmalige uitkering
   
   
Documenten / CAO-tekst / CAO-boekje / principe akkoord / loonschalen  Volledige tekst CAO facilitaire callcenters 2010-2012
 Volledige tekst CAO facilitaire callcenters 2008-2010
 volledige tekst CAO callcenters 2006-2008
 
 
   
Premies  
 
 
   
Links  WGCC - werkgeversvereniging callcenters
 
 

 

Wilt u op de hoogte gehouden worden van wijzigingen in deze sector? Door op onderstaande buttons te klikken, kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrieven van www.salaris-informatie.nl

Nieuwsbrief aanmelden    Nieuwsbrief wijzigen

 

Trefwoorden: callcenter, telefonist, telefoon, beantwoorden, antwoordservice, outbound, inbound, telefoonservice, mobiel, gsm, salaris, loon, CAO, salarisverhoging, loonsverhoging, vakantiedagen


Adverteren bij Daisycon